دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بهداشت و ایمنی کار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بهداشت و ایمنی کار

دنیای امروز دنیای رقابت است. نرخ سریع تحولات تکنولوژیک و تغیر در الگوهای مصرف و نیازهای بازار و بالا رفتن انتظارات جامعه و مسئولیتهای اجتماعی سازمانها ، رقابت را روز به روز تنگ تر می نماید. شرط بقاء درچنین محیطی برخورداری از مزیتهای رقابتی درسازمان است.

تحقق اهداف سازمان درحوزه رقابت پذیری پرداختن به موضوعات بهداشت(Health) و ایمنی(Safety)  را به یکی از اولویت های سازمان ها در تجارت امروز تبدیل نموده است. در این کتاب سعی شده تا این دو مقوله به طور روشن و ملموس تشریح گردد.

فهرست بخش های اصلی و کلی

بخش اول: سلامت در حوزه کار و اشتغال

             خدمات تخصصی بهداشت در ساختار سازمانی

             بهداشت کار

             طب کار

بخش دوم: ایمنی کار

             ایجاد محیط ایمن کار

             تجهیزات حفاظت فردی

             مقررات استفاده از تجهیزات حفاظت فردی

آیین نامه وسایل حفاظت فردی

کلمات کلیدی: بهداشت، ایمنی کار، تحولات تکنولوژی، مسئولیتهای اجتماعی سازمانها، Health، Safety، سلامت در حوزه کار، خدمات تخصصی بهداشت، تجهیزات حفاظت فردی، آیین نامه وسایل حفاظت فردی، امنیت کار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.