دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب صحیفه نور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صحیفه نور

در این کتاب سعی بر این بوده است که مجموعه ای از احادیث قدسی در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

در کنار آیات قرآنی و احادیث معصومین (ع)، سخنان مذهبی دیگری هم هست که اصطلاحا به آنها «حدیث قدسی» گفته می شود و آنها عبارتند از جملاتی که توسط معصوم از خداوند نقل می شود، ولی جزء قرآن نیست. اینگونه احادیث به خاطر انتساب آن به مقام قدس خداوندی (حدیث قدسی) نامیده می شود.
با بررسی این نوع احادیث، معلوم می شود که اینها بیشتر، موعظه ها و کلمات حکمت آموزی است که خداوند به وسیله آنها بندگان خود را ارشاد و راهنمایی کرده است، سبک و سیاق آنها غالبا عاطفی است و کلمه «عبدی» (بنده من) در آنها زیاد به چشم می خورد که اشاره به عنایت خاص خداوند بر بندگان خویش است که آنان را به خود نسبت می دهد و رابطه عاطفی با آنها برقرار می کند.

کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، دانلود متن ادبی، حدیث قدسی، دانلود حدیث، دانلود کتاب مذهبی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.